Doprava ZDARMA nad 1200 Kč

Doprava zdarma při objednávce nad 1200 kč
60 denní záruka vrácení peněz
Záruka 100% spokojenosti
Expresní doručení do 2 dnů

Přesnou polohu vaši objednávky můžete ověřit zadáním sledovacího kódu (přijatého v e-mailu o odeslání zásilky) na následujícím odkazu: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku

Chcete-li zkontrolovat všechny objednávkymůžete se přihlásit ke svému účtu a kliknout na MOJE OBJEDNÁVKY. 

  • KDE ZÍSKÁM SVŮJ SLEDOVACÍ KÓD?

Sledovací kód vaší objednávky je uveden v e-mailu, kde vás informujeme o zásilce a doručení vašeho balíkuSledovací číslo je také zahrnuto ve všech zprávách odeslaných doručovací službou PPL. 

Odkaz na sledování zásilek: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku

  • JAK JE MOŽNÉ OBJEDNÁVKU POSLAT ?

Pro doručování balíků využíváme doručovací službu PPLKurýr doručí zásilku na adresukterou jste uvedli v době objednávkyBalíky jsou doručovány v pracovní dnyPokud nejste přítomni na adrese při doručení zásilky, obdržíte všechny informacekteré potřebujete k vyzvednutí balíku (do vaší poštovní schránky nebo poštou nebo SMS).  

  • MÁM PROBLÉM S DORUČENÍMCO MÁM DĚLAT?

Potřebujete-li pomoc s doručenímmůžete se telefonicky obrátit na PPL Cezsc: +420 225 331 500 nebo poslat email na [email protected] – od pondělí do pátku v čase 8-18 h.

Můžete nás také kontaktovat na [email protected]Rádi vám pomůžeme problém vyřešit a budeme se snažit, aby byla objednávka co nejdříve u vás. 

  • JAKÉ JSOU VAŠE NÁKLADY NA DORUČENÍ OBJEDNÁVKY?

U nákupu do 1200 Kč činí náklady na doručení přes PPL 100 .

U nákupu nad 1200 Kč je poštovné zdarma!

  • OBJEDNÁVKA BYLA DORUČENA POŠKOZENA

Pokud si všimnete poškození balíkumusíte přidat poznámku, že balíček je poškozenkdyž objednávku přijímáte. Poté nám poskytněte podrobnosti (včetně fotografií) na [email protected] do 8 dnů od obdržení balíčkuOvěřímezda máte nárok na výměnu za nové produkty a podle toho Vám poskytneme další informace 

Přidat do košíku